نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت شرکت در پردیس

ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
برای ثبت شرکت دارویی به مدارک زیر نیاز دارید:
-درخواست کتبی اخذ موافقت اصولی شرکت پخش سراسری یا استانی دارو
-تصویر اساسنامه شرکت با موضوع فعالیت در خصوص توزیع دارو
-تصویر آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت و تغییرات آن
-نداشتن سوء فعالیت در امور دارویی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
-گواهی عدم سوءپیشینه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل
-فرم تکمیل شده و تعهد نامه ی شرکت
-معرفی نامه کتبی معاونت غذا و دارو و دانشگاه مربوطه
مدیر عامل شرکت می بایست همز
 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که مؤسسین آن وظیفه تأمین سرمایه مورد نیاز شرکت را دارند و سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود .در شرکت های سهامی هر یک از صاحبان سهام به میزان سهامی که در اختیار دارند مسئول تعهدات شرکت هستند .شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را مانند شرکت سهامی عام توسط بانک عرضه کند و یا به صورت پذیره نویسی یا به فروش رساندن از آن بهره ببرد .
سرمایه حداقلی لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص 100 هزار تومان می باشد .تشکیل مجمع عمومی موسس در
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
راهنمای تغییر آدرس شرکت
جهت تغییر آدرس شرکت باید کلیه شرکاء و یا سهامداران شرکت این تصمیم را در قالب یک صورتجلسه مکتوب اتخاذ نمایند. بدین صورت که سهامدارن شرکت (شرکت سهامی خاص) و شرکاء (در شرکت مسئولیت محدود) با تشکیل مجمع عمومی بطور فوق العاده تغییر آدرس شرکت را بررسی و نصب به تغییر آن اتخاذ تصمیم می نمایند و صورتجلسه تغییر آدرس شرکت را مکتوب نموده و همگی ذیل آن را امضا و ممهور به مهر شرکت می نمایند.
نکته: در صورتی که در بند ۳ اساسنامه اختیار
ترجمه دیپلم 
صدور مدرک دیپلم به صورت قانونی توسط موسسات آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پروش آن استان انجام میگیرد , اما متاسفانه بارها دیده شده که مدارک تحصیلی توسط برخی سایت های سودجو به فروش می رسد آما اینکه این مدارک تا چه حد قابل تائییدات و استناد بوده در این مورد تنها این نکته بیان می باشد اگر در فرآیند ترجمه رسمی  و قانونی مدرک دیپلم خود  نمیخواهید به مورد مهمی شامل عدم تایید ترجمه و مدرک برخورد کنید همین امر جعلی بودن مدرک دیپلم شماست.
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
ثبت برند ، هرکدام از انواع شرکت ها ، مراحل ثبت تقریباً یکسانی دارند؛ هر چند در ثبت انواع مختلف شرکت، ارائه مدارک و مراحل ثبت، ممکن است تغییراتی جزیی را به همراه داشته باشد. بعد از ثبت شرکت، مهم ترین و اساسی ترین گام برای آن ، ثبت برند است. برند یا گرید ، علامت ،  نشانه و شناسه یک شرکت می باشد. شرکت ها با برند شناخته می شوند. ثبت برند نیز دارای مراحلی خاص می باشد؛ زیرا انتخاب یک برند ، برای یک شرکت به سبب تعدد شرکت ها، مشکل بوده و طبیعتأ برای طی نم
مدارک مورد نیاز اقامت
کشورهای اروپایی از لحاظ کیفیت زندگی، زیبایی، آرامش و رفاه جزو بهترین کشورهای جهان به شمار می آیند و از این رو بسیاری از افراد ساکن دیگر کشورها خواهان اخذ اقامت این کشورها هستند. البته این کار تنها با دانستن قوانین مربوط به روش های مختلف مهاجرتی نظیر ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج، خرید ملک و…  امکان پذیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانند به درستی تصمیم گیری نموده و سپس اقدام
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
ثبت برند به دو صورت ثبت برند حقیقی و ثبت برند حقوقی صورت می گیرد .اگر متقاضی ثبت برند شخص باشد به نام آن شخص به ثبت خواهد رسید . اگر متقاضی شخصیت حقوقی باشد به نام شخصیت حقوقی یا شرکت به ثبت می رسد .
ثبت برند حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز جهت ثبت متفاوت می باشند .برای ثبت برند حقیقی تمامی مدارک ارائه شده باید به نام شخص حقیقی باشد و گروه و فعالیت مورد نظر خود در آن مشخص شود .
مجوزها و مدارک آماده شده برای ثبت برند حقوقی باید به نام شرکت باشد و ط
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
به استحضار میرساند به منظور سهولت در ارسال مدارک متقاضیان نمایندگی جهت دریافت کد ، نرم افزاری جهت دانلود بارگذاری شده است
خواهشمند است ، قبل از ارسال مدارک متقاضی از طریق پست این فایل را تکمیل و از طریق FTP ارسال فرمایید و پس از اخذ تأییدیه بیمه مرکزی و اعلام امور نمایندگان سایر مدارک بصورت فیزیکی ارسال گردد.
عملکرد نرم افزار :
1) ابتدا فایل را پس از دانلود بروی DESKTOP قرار دهید 
2) پس از اجرا روی دکمه روی نوار زرگ رنگ صفحه ، کلیک کنید
3) درج اطلاعا
مدارک ثبت تغییرات شرکت :

کپی برابر با اصل کارت ملی و شناسنامه ی همه ی شرکای جدید شرکت
افرادی که از شرکت جدا میشوند باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهند و به اداره ی ثبت برای امضا مراجعه کنند.
لیست کاملی از همه ی شرکا و میزان سرمایه شان در شرکت
کپی از روزنامه ای که آخرین تغییرات شرکت و اعضای هیئت مدیره در آن چاپ شده.
حاضر شدن همه ی شرکا و مدیران شرکت برای انحلال شرکت
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
بعضی از شرکت ها در تلاش هستند که شرایط مناسبی را برای فروش اقساطی خودپرداز فراهم کند و همواره در راستای جلب رضایت افراد مختلف جامعه در تلاش است تا با ایجاد شرایط مناسب فروش اقساطی خودپرداز در راستای راحتی مردم کوشش کند.
شرکت هایی که ثبت شده می باشند مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خریداری خودپرداز کنند. از آنجایی که اعتماد دو طرفه در خرید و فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد شرکت های قابل اعتماد سعی کرده اند امکان تحویل فوری خودپ
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
سایت ثنا یا عدل ایران را ممکن است بارها و بارها شنیده باشید یا جز افرادی باشید که به دلایلی نیاز به ثبت نام و ورود به این سامانه داشته باشید و حال به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشید که مدارک ثبت نام سامانه ثنا چیست؟
چه مدارکی برای ثبت نام اولیه سامانه ثنا نیاز است؟
طیق آموزش های داده شده و توضیحات قسمت قبل برای انجام ثبت نام اولیه شما نیاز به مدارک زیر دارید :
1. شناسنامه
2. کارت ملی
3. قبض آب ، برق ، گاز یا تلفن محل سکونت : به جهت وارد کردن آدرس دقی
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
مدارک ثبت برند حقوقی
مدارک ثبت برند حقوقی
ثبت برند یکی از عوامل بسیار مهم جهت پیشرفت، افزایش کیفیت و به دنبال آن افزایش مشتری و بالارفتن سود یک شرکت تجاری است. شرکت های تجاری به دو دسته حقیقی و حقوقی تقسیم می شوند که با توجه به چگونگی مالکیت آن مشخص می شود.
ثبت برند حقوقی به شکلی است که یک شرکت تجاری که مالک آن شخصی حقوقی اعم از سازمان، شرکت، موسسه و… است به ثبت برند بپردازد. در چنین شرایطی طبق قانون اشخاص حقوقی شامل تکالیف و حقوق اشخاص حقیقی
از آن جا که در شرکت های سهامی،سرمایه شرکت وثیقه ی طلب طلبکاران است و شخصیت شرکا در آن اهمیت ندارد، لذا نقل و انتقال سهام در آن آزادانه است.یعنی شریک می تواند در مواقع لزوم،با انتقال سهم خود از شرکت خارج شود.بنابراین،در شرکت های سهامی خاص آزادی انتقال سهم مورد قبول قرار گرفته است.اما به موجب ماده 41 ل.ق مجمع عمومی یا مدیران شرکت می توانند این آزادی را محدود نمایند و شروطی را برای انتقال سهام قرار دهند.بدین ترتیب،چنانچه در اساسنامه شرکت سهامی خ
داوطلبانی که خواستار ثبت نام بدون آمون دانشگاه های ازاد هستند باید برای ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری برخی اطلاعات و مدارک خود را بارگزاری کرده و یا ارائه دهند . متقاضیان به مدارکی اعم از مدارک شخصی ، تحصیلی ، سهمیه و ... نیاز دارند .
 
در چند سال اخیر دانشگاه آزاد جهت سهولت داوطلبان برای ادامه تحصیل راهی نوین در پیش گرفته و اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون کرده است که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
1- تقاضای ثبت شرکت باید از طرف مسئولان امور شرکت یعنی مدیران شرکت به عمل آید. 2- حداقل سرمایه جهت ثبت کردن شرکت صد هزار تومان است. با این حال اهمیت و اعتبار هر شرکت بستگی به میزان سرمایه آن دارد. 3- خوشبختانه امروزه بسیاری از امورثبتی که پیش از این به صورت سنتی و حضوری انجام می شد را می توان با صرف کمترین هزینه و زمان به صورت اینترنتی انجام داد. شما می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir اطلاعات خواسته شده
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت : برای ثبت شرکت به اولین چیزی که نیاز داری و باید آن را فراهم کنید دو یا سه نفر شریک می باشد، که به این افراد سهامدار، شریک و یا موسس نیز می گویند.
این دسته از افراد برای ثبت شرکت باید کنار یکدیگر جمع شوند و در مورد اینکه چگونه شرکت خود را به ثبت برسانند تصمیم گیری نمایند. آنها اولین تصمیمی که باید بگیرند این است که نوع شرکت خود را مشخص کنند و سپس قرار دادی بر این مبنا که سود شرکت را میان خود
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
مکان : تهران - آزادشهر 
استخدام مدیر شبکه با توانایی بالا با مدارک بین المللی
شرایط
به یک متخصص شبکه که دارای گذرنامه
با قابلیت کانفیگ روترهای Mikrotik و Cisco
دارای مدارک سطح بالای میکروتیک و سیسکو
جهت آموزش سطح بالا مسائل شبکه و کانفیگ روتر به پرسنل یک شرکت خصوصی نیازمندیم 
توضیحات 
این شرکت چندین شعبه در غرب کشور دارد که لازم به حضور متخصص در شعب شرکت میباشد
یکی از شعب این شرکت در سلیمانیه کردستان عراق میباشد و نیازمند گذرنامه برای حضور در ای
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
 
سازمان ثبت شرکتها
سازمان ثبت شرکتها یکی از سازمان های بسیار مهم می باشد که بسیاری از افراد برای ثبت شرکت خود باید به این سازمان مراجعه کنند. زمانی که افراد تصمیم می گیرند یک فعالیت تجاری را شروع کنند باید با مشارکت با یکدیگر تمامی شرایط آن را مهیا نمایند تا کارها به بهترین نحو ممکن انجام شود. سازمان ثبت شرکتها اولین قدمی است که افراد باید برای ثبت شرکت خود به این سازمان بروند و با روش ها و مراحلی که در این سازمان برای ثبت شرکت انجام می شود آ
در زمان مراجعه به کارگزاری صندوق این مدارک را همراه داشته باشید :
اصل یا کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل
یک قطعه عکس 4*3 متقاضی
تاییدیه یا معرفی نامه محل سکونت و تاییدیه مشاغل مربوطه از مراجع ذی ربط
 
    روشهای اخذ تاییدیه محل سکونت :
دفترچه درمان روستایی و عشایری
معرفی نامه از دهیاری ها و شوراهای روستایی
مهرفی نامه از شورای عشایری
معرفی نامه از شرکت تعاونی های روستایی و عشایری 
معرفی نامه از جهاد سازندگی و یا انجمن های صنفی 
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
شرکت های گازرسانی به شرکت هایی گفته می شود که در موضوع فعالیت شرکت ( بند 2 اساسنامه )، موارد مربوط به کار گاز قید شود. جهت ثبت این شرکت، ارائه مدرک لوله کشی گاز درجه یک و مبحث 17 ساختمان و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح الزامی است. چنانچه علاقه مند به تاسیس شرکت گازرسانی هستید و می خواهید با شرایط راه اندازی و تاسیس آن آشنا شوید این مقاله را مطالعه بفرمایید. چرا که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
قالب های ثبتی شرکت گازرسانی
قانون ت
 
 
ثبت تغییرات شرکت
مسلماً هر نوع شرکتی بعد از ثبت شرکت به ایجاد تغییراتی در شرکت نیاز پیدا خواهد کرد که قانون تجارت این امکان را به انواع شرکت ها داده است تا بتوانند در رابطه با هر آنچه که به شرکت ها و ادامه فعالیتشان مربوط میشود با تنظیم صورتجلسات خاصی این تغییرات را اعمال و ثبت نمایند.
 
انواع ثبت تغییرات در شرکت
افزایش یا کاهش سرمایه
تغییر سمت و اعضاء هیئت مدیره
انحلال شرکت
تاسیس یا انحلال شعبه
تغییر نام شرکت
تغییر آدرس و محل دفتر مرکزی
شرکت آندیا سیر بر اساس نیاز متقاضی و متناسب با تاریخ سفر آنها اقدام به  اخذ وقت سفارت اسپانیا می نماید، و در شرایط خاص میتواند وقت سفارت اسپانیا را بصورت فوری و در اسرع وقت برای متقاضیان اخذ نماید.خدمات مربوط به ویزای کوتاه مدت اسپانیا در ایران، توسط کارگزاری BLS انجام می‌شود این شرکت خدمات بین المللی توسط سفارت اسپانیا در ایران، برای تسهیل روند بررسی درخواست های ویزا اقامت کوتاه مدت در اسپانیا تعیین شده و به عنوان نماینده منصوب شده است و ش
یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
شرکت طراحی لوگو تاپیران
شرکت تاپیران از تمام نوجوانان در سنین 12 تا 17 سال دعوت به همکاری می فرماید.
در صورت رضایت برای همراهی ما در این شرکت از طریق بخش نظرات آمادگی وی را اطلاع دهید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1.یک قطعه عکس سه در چهار
2.یک فتوکپی از برگه شناسنامه
3.نام نرم افزار های مورد استفاده
شرکت طراحی لوگو تاپیران
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
راهنمای مراحل تعیین وقت سفارت فرانسه
اهداف بسیاری می تواند سبب این شود که شما نیاز به تعیین وقت سفارت فرانسه داشته باشید. اگر ازجمله کسانی هستید که می خواهید بدانید چگونه می شود تعیین وقت سفارت را انجام داد و مراحل تعیین وقت به چه صورت است مقاله روبهرو را مطالعه بفرمایید ---->>>> وقت سفارت فرانسه.تعیین وقت سفارت به منظور انجام کارهای متفاوتی مورد نیاز است. به عنوان مثال اگر شما بخواهید به عنوان یک توریست به فرانسه سفر کنید نیاز خواهید دا
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
به صورت کلی ترجمه مدارک به ۲ بخش تقسیم می شود :۱٫ ترجمه مدارک از سایر زبان‌ها به گویش پارسی برای اخذ تاییدیه وزارت علم ها۲٫ ترجمه مدارک تحصیلی وزارت علم ها از لهجه پارسی به دیگر زبان‌ها به صورت قانونی .
گواهینامه ترجمه مدارک فنی و حرفه ای که به وس یله اداره فراگیری فنی و حرفه ای صادر می شود و معتبر رسمی است و قابل تایید است اما گواهینامه های صادره از شرکت های و شرکت ها آموزشی متفاوت با قانون ها بر خلاف داشته و هیچ بها رس
بانک اطلاعات شرکت‌های روغن نباتی 
هر روز هزاران مورد شرکت روغن نباتی در بانک اطلاعات آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به روزترین اطلاعات شرکت‌ها روغن نباتی اینجا کلیک کنید یا جهت ثبت شرکت ...
 
روغن نباتی - بانک اطلاعات تولید کنندگان محصولات غذایی
فریکو( فرآورده های روغنی ایران ). محصولات تولیدی: روغن نباتی مایع. نام تجاری محصولات (برند):. نینا. فعال در صنعت: روغن خوراکی. رتبه این شرکت در سایت مرجع:.
 
شــرکت روغــن نباتــی شــیراز 
شرکت روغ
بهتر است قبل از هر اقدامی از یک شرکت معتبر که با مراحل چگونگی ترخیص از گمرک آشنایی کافی دارد مشورت کنید و با کمک کارشناسان متخصص این حوزه وارد عمل شوید! زیرا با توجه به زمان‌بر بودن مراحل ترخیص کالا ممکن است مجبور شوید بارها به گمرک مراجعه کنید.
اگر از مالکان کسب و کارهای متعدد هستید حتماً به اهمیت چگونگی ترخیص از گمرک واقف می‌باشید. کالاهایی که از شرکت‌های خارجی خریداری می‌شوند قبل از این که به دست مالک اصلی برسند باید در گمرک مورد بررسی
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
شرایط شرکت در آزمون دکتری ۹۹
سایتی در مورد شرایط شرکت در آزمون
اطلاعاتی در مورد آزمون دکتری
سایتی در مورد دکتری 99
شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۹۹
شرایط شرکت در آزمون دکتری
اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری
سایتی در مورد اعلام نتایج اولیه
اطلاعات مهمی در مورد کنکور سراسری
سایتی در مورد کنکور و نتایج آن
زمان اعلام ن
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
 
تاسیس شرکت
شما برای تاسیس شرکت در هر نوعی که باید مدارکی را تحویل دهید تا شرکت شما به ثبت برسد. در واقع باید بدانید هر فردی که تصمیم به تاسیس شرکت می گیرد باید مدارک مورد نیاز برای تاسیس آن شرکت مورد نظر خود را ارائه دهد تا با ثبت شرکت او موافقت کنند. شرکت های تجاری با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل مدارکی را هم که باید هر یک از آنها تحویل اداره ثبت دهند با دیگر مدارک تفاوت باشد. برای اینکه با تاسیس شرکت و مدارکی که باید تحویل دهند آشنایی بی
 
همه شرکت های بزرگ و کوچک برای مدیریت مراودات مالی خود به یک برنامه حسابداری نیاز دارند. تاریخچه حسابداری در جهان نزدیک به ۶۰۰۰ سال قدمت دارد و تاریخ نخستین مدارک کشف شده حسابداری به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. پیشینه حسابداری در ایران نیز به نخستین تمدنهایی بر می گردد که دراین سرزمین پا گرفت، و مدارک حسابداری بدست آمده با ۲۵ قرن قدمت، گواه بر پیشرفت این دانش در ایران باستان است.
ادامه مطلب
یکی از مهم ترین بررسی هایی که متقاضیان ثبت انجام می دهند، تخمین هزینه
ثبت نمودن شرکت است. ثبت کردن شرکت، به عنوان یک پروسه قانونی دارای برخی
هزینه ها می باشد. هزینه ثبت شرکت، هزینه های متعددی در بردارد. هرینه هایی
مانند : هزینه تعیین و استعلام نام شرکت ( چهار هزار تومان ) ، هزینه
تنظیم اساسنامه شرکت + اوراق ثبتی ، درخواست گواهی عدم سوء پیشینه و کپی
برابر اصل مدارک ، هزینه حق الثبت (توجه به سرمایه های مختلف متغیر می
باشد.)، هزینه حق الدرج یا در
زمان ثبت شرکت
زمانی یک شرکت ثبت می شود که چند شریک، منافع و مسئولیت های مشترکی را بین خود تعریف نمایند و بر اساس تقسیم تعهدات و توافقات اعضای ثبت کننده شرکت مسئولیت هایی ایجاد می شود.
در حقیقت برای جدی تر شدن یک فعالیت کسب و کار معمولا یک شرکت ثبت می کنند که این کار ازطریق خود شخص انجام می شود یا توسط وکیل (به طور مثال از طرف ثبت شرکت سعادت اندیشان).
بنابراین یکی از مواردی که قبل از ثبت شرکت مهم می باشد مساله زمان می باشد. این مساله برای افراد ز
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبا
از مجموعه اتومبیل سازی بنز در شرکت رنتینال (بهترین اجاره خودرو تهران) مدل های زیر قابل اجاره هستند:
BENZ C200
BENZ E200
BENZ S500
BENZ CLS 550
BENZ E350
BENZ E250
اجاره این خودرو ها به دو صورت با راننده یا بدون راننده امکان پذیر است.
اجاره خودرو های بنز با راننده: این روش از اجاره اتومبیل برای آن دسته از عزیزانی که مدارک کافی برای اجاره خودرو بدون راننده را ندارند بسیار مناسب می باشد. سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی می توانند هر تعداد از مدل هایی که مورد نظرشان است ر
دارالترجمه زبان
دارالترجمه زبان زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، در زمینه ترجمه رسمی و ترجمه اسناد، ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه مدارک و ترجمه شناسنامه فعالیت می‌نماید.
دارالترجمه رسمی یا دفتر ترجمه رسمی هماترنس
سابقه طولانی، کیفیت و دقت در ترجمه رسمی، همراه با قیمت مناسب و مصوب و استفاده از کادر مترجمان مجرب، سبب جلب اعتماد مشتریان به این دارالترجمه زبان ( دفتر ترجمه رسمی ) در طول سالها فعالیت خود گردیده‌ است.
فعالیتها
جهت خرید سیم کارت سامانتل می توان مانند سیم کارت ها و اپراتور های دیگر از روش های مختلفی استفاده کرد. سامانتل را می توان به عنوان اولین اپراتور در نسل جدید در زمینه ارتباطات و خدمات متفاوتی در این زمینه دانست. این شرکت با زمینه‌ی ابتدایی برقراری ارتباطات تلفنی توسط چند شرکت و موسسه که یکی از آنها بانک سامان می باشد راه اندازی شد. در حال حاضر خرید سیم کارت سامانتل در دو نوع اعتباری و دائمی انجام می شود. سیم کارت های دائمی سامانتل مانند سایر سی
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطلاعاتی در مورد  شرایط ثبت نام آزمون دکتری 99
 ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 99
 شرایط ثبت نام آزمون دکتری 99
شرایط ثبت نام آزمون دکتری
سایتی در مورد اطلاعات لازم ثبت نام دکتری
اطلاعاتی در مورد ثبت نام دکتری 99
شرایط عمومی ثبت نام آزمون دکتری 99
اطلاعاتی در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۹۹
شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دک
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
ثبت شرکت در فوری ترین زمان
ثبت شرکت در فوری ترین زمان
اگر به رونق کسب و کار خود اهمیت می دهید باید به برخی از نکات در این خصوص توجه داشته باشید. با به ثبت رساندن شرکتخود می توانید سبب ترقی کسب و کار خود شوید. چرا که پس از قانونی شدن شرکت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که  با شما همکاری کنند. این موضوع به عنوان یک اتفاق مهم در کسب و کار تلقی می شود.
اگر شما تصمیم به ثبت شرکت در فوری ترین زمان ممکن را دارید باید به تمامی مراحل آن به خوبی آشنا باشید ک
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و ... خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
مراحل ثبت برند شوینده
با توجه به اینکه مصرف مواد شوینده همچون شامپوها، صابون ها و… در ایران بسیار بالا است به تناسب تعداد زیادی شرکت های تولید کننده این موارد ایجاد شده یا در حال ایجاد هستند. در چنین شرایطی زمانی که مصرف کننده به خرید اقدام می کند جهت ایجاد تفاوت محصولات این شرکت ها بایستی تولیدکننده ها برای شرکت های خود به ثبت برند بپردازند. همچنین که ثبت برند برای محصولاتی که مستقیم روی بدن انسان استفاده می شود از نظر قانونی اجباری است.
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت در کرج؟
ثبت شرکت از اقدامات اولیه برای شروع یک فعالیت اقتصادی و معتبر می باشد
با ثبت شرکت در هرشهر و استانی که باشید به کسب و کار خود رونق می دهید .
ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای مربوط به آن استان انجام میگیرد برای ثبت
آن بایستی به سامانه ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir/ مراجعه کرده و با توجه به شرایط آن مدارک و مراحل روند ثبت شرکت
را انجام داد. و بعد از ارسال اینترنتی مدارک مربوطه به اداره ثبت شرکتهای
و سپس پست مدارک
قوانین و مقررات ثبت شرکت خارجی در ایران
به منظور ثبت شرکت خارجی یا ثبت شعبه خارجی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شرکت متقاضی باید ابتدا دارای یک شرکت اصلی یا مادر در کشور خود باشد. در واقع ارائه مستندات شرکت مادر و متقاضیان موسس ثبت شعبه در ایران نشان دهنده اعتبار شرکت می باشد. به منظور اطمینان از این موضوع باید مدارک معتبری توسط مراجع ذی صلاح از کشور متقاضی ارائه شود و سپس باید این مدارک توسط کنسولگری ایران در کشور متقاضی تایید شود.
 
ث
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
ترجمه مدرک لیسانس 
صدور مدرک لیسانس در دانشگاه های کل کشور  و به صورت کاملا قانونی می باشد , دانشجویان هر دوره قادر به گذراندن دوره های پیوسته و ناپیوسته بوده که این دوره های مذکور به مدت 4 سال و در دوره های ناپیوسته به مدت دوسال قادر به اخذ مدرک لیسانس در هر رشته دانشگاهی می باشند .
دانشجویان متقاضی مدرک لیسانس میتواند در هر مقطعی به طور کاملا قانونی مدرک لیسانس خود را ترجمه رسمی کنند که دارالترجمه رسمی پارسیس قادر به ترجمه رسمی مدرک لیسانس
شرکت طراحی لوگو تاپیران
شرکت تاپیران از تمام نوجوانان در سنین 12 تا 17 سال دعوت به همکاری می فرماید.
در صورت رضایت برای همراهی ما در این شرکت از طریق بخش نظرات آمادگی وی را اطلاع دهید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.
مدارک کورد نیاز برای ثبت نام:
1.یک قطعه عکس سه در چهار
2.یک فتوکپی از برگه شناسنامه
3.نام نرم افزار های مورد استفاده
شرکت طراحی لوگو تاپیران
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
مراحل ثبت برند در ایران
وقتی می‌خواهید برند خود را ثبت کنید باید مطمئن شوید که قبلا این برند به ثبت نرسیده باشد. استعلام برند این امکان را به شما می‌دهد که ببینید برند مورد نظر شما قبلا ثبت شده است یا خیر. در صورتی که این برند قبلا ثبت شده باشد، شما نمی‌توانید آن را ثبت کنید و درخواست ثبت برند شما رد می‌شود. سامانه استعلام ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی، برندهای ثبت‌شده را به شما نشان خواهد داد.
مرکز مالکیت معنوی اداره‌ای‌ست که فعالیت‌ها
روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص 
1- در شرکت های سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست و ارائه مدارک ذیل به مرجع ثبت شرکت ها کافی است. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
2- جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری برای تقویم آورده های غیرنقدی ضروری است و نمی توان آورده های غیرنقد را به مبلغی بیش از ارزیابی کارشناس قبول کرد. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
3- موسسین شرکت که همان سرمایه گذاران شرکت باشند، مدارک ذیل را به مرجع مربوطه تسلیم می کنند : (م 20 ل. ا. ق. ت )
- اظهارنامه ثبت که به امضای هم
انبارداری و اصول انبارداری چیست؟
 
 
انبارداری عبارت است از دریافت کالا و اقلام از قسمت‌های مختلف شرکت یا دیگران از خارج شرکت و نگهداری آن‌ها با توجه به قوانین انبارداری.این امر باعث سهولت در تحویل دادن (صدور) و تحویل گرفتن (ورود) با کمترین وقت و نیروی مورد نیاز می‌باشد. همچنین رسانیدن اجناس و کالاهای مورد نیاز بخش‌های مختلف و یا خریداران به آنها در کمترین زمان ممکن براساس مدارک و ضوابط قانونی از وظایف انباردار می‌باشد.
ادامه مطلب
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
ثبت شرکت گاز رسانی با تهیه مدارک زیر امکان پذیر است:
1- تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص 2- تکمیل دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص 3- ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین 4- فتوکپی شناسنامه برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین 5- فتوکپی کارت ملی  برابر اصل شده  تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین
6- در صورتیکه اعضاء هیئت مدیره یا سهامداران اشخاص حقوقی باشند ارائه کپی
آخرین روزنامه رسمی،شخص حقوقی و نامه م
مراحل ثبت برند در ایران
وقتی می‌خواهید برند خود را ثبت کنید باید مطمئن شوید که قبلا این برند به ثبت نرسیده باشد. استعلام برند این امکان را به شما می‌دهد که ببینید برند مورد نظر شما قبلا ثبت شده است یا خیر. در صورتی که این برند قبلا ثبت شده باشد، شما نمی‌توانید آن را ثبت کنید و درخواست ثبت برند شما رد می‌شود. سامانه استعلام ثبت برند در مرکز مالکیت معنوی، برندهای ثبت‌شده را به شما نشان خواهد داد.
مرکز مالکیت معنوی اداره‌ای‌ست که فعالیت‌ها
 
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثب
گاه مراحل ثبت شرکت به قدری دشوار به نظر می رسد که ممکن است از آن صرف نظر کنید. اما شروع هر کسب و کار حرفه‌ای نیازمند داشتن یک شرکت معتبر است. برای اینکه بتوانید به شغل خود اعتبار ببخشید باید شرکت خود را ثبت کنید. این کار ضمن اعتبار بخشیدن به شرکت شما باعث تعامل و همکاری بیشتر اعضای گروه در شرکت‌تان می‌شود. اطلاع از انواع شرکت ها نیز ضرورت دارد. برای رسیدن به این هدف کافی است فرایند ثبت شرکت را بدانید و یا برای آسانی بیشتر آن را به افرادی که در
پلمپ دفاتر
جهت پیگیری می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.
دفاتر پلمپ
الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد. پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.
ثبت بینش در ا
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثبت
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
خوب سعی کردم یکم منظم تر بنویسممسیر جدید مهاجرتی که انتخاب کردم، مسیر دانشجویی کانادا هست، اول از همه اینکه بعدش راحت اجازه کار میدن بهت، بعدشم میشه اقامت گرفت و از همه مهمتر اینکه کانادا همیشه برام یک آرزو بوده.الان در یک دانشگاه و یک کالج پذیرش گرفتم، کالج پذیرش قطعی امد ولی هنوز برای پذیرش قطعی دانشگاه باید مدارک تاییده شده ترجمه شده رو برای دانشگاه بفرستم و شهریه یک ترم رو واریز کنم تا پذیرش اونم بیاد و برم سراغ ویزاایشالا که همه چی خوب
دارالترجمه رسمی هر نوع متنی را ترجمه می‌کند و در دارالترجمه رسمی می‌توانید درخواست ترجمه رسمی انواع متون، مدارک و اسناد را داشته باشید، بدیهی است ترجمه غیررسمی برای مقاله و کتاب به کار می‌رود و ترجمه رسمی برای اسناد و مدارک ولی اینکه دقیقاً کدام مدرک را باید برای ترجمه رسمی به دارالترجمه انگلیسی یا دارالترجمه ترکی استانبولی و یا هر دارالترجمه‌ای که زبان مقصد شما را ارائه می‌دهد بسپارید به عوامل مختلفی مرتبط است. عواملی مانند کشوری که
How to send IR documentation to IR domain?
چه گونه برای ثبت دامنه آی آر مدارک را برای ایرنیک ارسال کنیم ؟حتما برای شما هم اتفاق افتاده که قصد فعال‌سازی وب سایت جدیدی را داشتید و قصد داشتید که برای تارنما خویش دامین ملی یا این که به عبارتی دامنه . ir را ثبت فرمائید و نسبت به خرید دامنه مبادرت نمائید . کمپانی ایرنیک تحت عنوان ثبت کننده این دامنه در هنگام ثبت دامنه از شما مدارک احراز نام و نشان را التماس می نماید . در هنگام ثبت دامین نیازی به ای
ثبت شرکت
ثبت شرکت
شریک شدن تعدادی از افراد که برای رسیدن به هدف خاص در کنار هم جمع شده اند را می توان معنی شرکت دانست.شرکت ها دارای شخصیت حقوقی می باشند. باید ذکر کرد شرکت ها تنها زمانی که به ثبت شرکت می رسند قانون از آن ها حمایت خواهد کرد. انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارد : شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت نسبی ، شرکت غیر سهامی ، شرکت سهامی شرکت تعاونی، شرکت تضامنی و…در نظر داشته باشید که هزینه ثبت شرکت برای هر یک متفاوت می باشد.
ما در این مقاله
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره : تاریخ ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال 1399
1398/09/03
نسخه چاپی
بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز چهار‌شنبه مورخ 98/09/06 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 98/09/12 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق د
تغییر حق امضای شرکت
 
 
 
تغییر حق امضای شرکت  به این صورت است که صاحبان حق امضا، مجاز به امضا کردن اوراق تعهدآور شرکت مانند چک، سفته، برات و عقود اسلامی و اوراق عادی و اداری هستند. حق امضا را می­توان در هر دو بخش(امضای اوراق تعهدآور و امضای اوراق عادی و اداری) منحصراً به یک نفر یا به دو شخص مستقل اعطا کرد. حتی می­توان در هریک از بخش­ها، این حق را به صورت مشترک به دو نفر داد تا اوراق را به صورت متفقاً امضا کنند.
هیئت مدیره، افراد دارای حق امضا را
نظرات مشتریان محترم گلوبال کادرو درباره ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه
 
هر دو عزیز که تشریف آوردن به ترکیه هر دو ایرانی بودند که همسرشون در اتریش اقامت داشتند.
 
ما از طریق وب سایت موسسه گلوبال کادرو با این شرکت آشنا شدیم و بعد از تحقیق درباره این شرکت و بررسی نظرات دیگر مشتریان و البته از همه مهمتر سوال و جوابهایی که از مشاورین موسسه پرسیدیم و متوجه شدیم که به قول معروف با یک شرکت کار بلد طرف هستیم. که البته یکی از شرکت های با سابقه در این ز
بهترین شرکت ثبت شرکت در ایران
بهترین شرکت ثبت شرکت در ایران
بهترین شرکت ثبت شرکت در ایران
اگر به فکر گسترش کسب و کار خود هستید و نیاز دارید تا در حیطه مورد نظر خود فعالیت های تجاری و حرفه ای خود را افزایش دهید، می توانید بنا به قانون، ثبت شرکت را انجام دهید. برای این منظور کافی است تا بهترین شرکت ثبت شرکت در ایران را شناسایی کرده و از این طریق کلیه اقدامات قانونی در این خصوص را انجام دهید.
برای ثبت شرکت نیز باید مراحلی را پشت سر بگذارید. این مر
انبارداری و اصول انبارداری چیست؟
 
 
انبارداری عبارت است از دریافت کالا و اقلام از قسمت‌های مختلف شرکت یا دیگران از خارج شرکت و نگهداری آن‌ها با توجه به قوانین انبارداری.این امر باعث سهولت در تحویل دادن (صدور) و تحویل گرفتن (ورود) با کمترین وقت و نیروی مورد نیاز می‌باشد. همچنین رسانیدن اجناس و کالاهای مورد نیاز بخش‌های مختلف و یا خریداران به آنها در کمترین زمان ممکن براساس مدارک و ضوابط قانونی از وظایف انباردار می‌باشد.
ادامه مطلب
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست ا
خدمات دارالترجمه رسمی آریان
خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمی آریان  شامل ترجمه رسمی مدارک و اخذ کلیه تاییدات مربوط به ترجمه رسمی مدارک از ارگان ها و سازمان های مرتبط می شود. کادر مجرب دارالترجمه رسمی آریان با تلاش مستمر ارائه این خدمات را در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت و بالاترین دقت و کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.
 
مدیریت دارالترجمه رسمی آریان خود را متعهد به کسب رضایتمندی مشتریان عزیز می داند  و سیاست های دارالت
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، م
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست الکترونیکی 
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها